Dropp unødvendig bruk av munnbind

Forum rules
I dette forumet begynner vi gjestfrie med lett tilgang og det meste av sikkerhet åpent. Ved misbruk, får vi heller vurdere å stramme inn.
Hovedregel er at du skal ta deg tid til å lese innlegget ditt en gang til før du poster og stille deg selv følgende spørsmål:
Ville jeg likt det om noen andre hadde svart slik på mitt innlegg? Er svaret nei, sletter du det eller skriver det om. Kritikk er lov, men skal være konstruktiv og informerende, personangrep slås hardt ned på.
Moderatorene vil stille seg selv samme spørsmål og reagere ut i fra det.
Trolling og brukere som tydelig er ute etter å lage bråk, kan utestenges uten advarsel.
Post Reply
NightHawk

Dropp unødvendig bruk av munnbind

Post by NightHawk »

Påbudet om bruk av munnbind gjelder kun i noen få, spesielle situasjoner. Bruk av munnbind medvirker til å gi legitimitet til myndighetenes koronatiltak og vise andre at du støtter smitteverntiltakene. Jeg oppfordrer derfor alle til å sette seg inn i reglene og droppe unødvendig bruk av munnbind. Her er reglene for Oslo https://www.oslo.kommune.no/koronavirus ... /munnbind/
AnMa

Re: Dropp unødvendig bruk av munnbind

Post by AnMa »

Tack Nighthawk! ❤️
Freedooooomm

Post by Freedooooomm »

Jeg vil ta det et steg lengre: la konsekvent være å bruke munnbind med mindre noen som eier butikken du er inne i ber deg ta det på. Her i min kommune så er det også dette tåpelige munnbindpåbudet, men jeg går alltid inn i butikken uten. Og om noen som jobber der sier at jeg skal ta det på så tar jeg det på dersom jeg absolutt må ha noe der (tar da munnbindet på halv åtte). Dersom det ikke er noe jeg må ha så sier jeg bare at da tar jeg handelen min et annet sted hvor man ikke må ha bleie på.
Gudfrid

Post by Gudfrid »

Støtter deg fullt ut. Jeg har nå fått beskjed på jobben at jeg må hente avisene (er avisbud) utendørs fordi jeg ikke bruker munnbind.
Post Reply